Szkolenie “Twoja firma w internecie”
Spersonalizowane szkolenie “Twoja firma w internecie”
– teraz również w formie szkolenia online!
Podczas tego szkolenia, stworzonego indywidualnie pod potrzeby Twojej firmy, otrzymasz praktycznie gotowy instruktaż w jaki sposób powinieneś działać, biorąc pod uwagę całą specyfikę i zmienność Twojej firmy oraz rynku, tak aby odnieść zakładane cele.
Główne korzyści, które odczujesz dzięki temu szkoleniu:
Od razu będziesz wiedział co i jak robić, aby Twoja firma zaczęła w pełni wykorzystywać możliwości reklamowe internetu.
Otworzą się przed Tobą nowe możliwości promocji Twojej firmy. Często znacznie tańsze, a zarazem skuteczniejsze.
Odczujesz napływ nowych klientów i osób zainteresowanych ofertą Twojej firmy.
Otrzymasz wiedzę na temat strategii marketingowych z których korzystają prężnie rozwijające się firmy.
Nowy rozdział w życiu Twojej firmy
Dlaczego tak ważne jest, aby takie szkolenie było ściśle dopasowane do Twojej firmy?
Metod rozwoju i promocji firmy przy wykorzystaniu możliwości jakie oferuje nam dzisiaj internet jest naprawdę wiele. Czytając różnego rodzaju artykuły lub słysząc od wielu osób o niesamowitych działaniach jakiś metod można łatwo popaść w ekscytację i rozpocząć natychmiastowe wdrażanie danego rozwiązania, aby jak najszybciej doświadczyć jego zbawiennego wpływu na firmę.
Kryję się za tym olbrzymie niebezpieczeństwo, ponieważ widok potencjalnych efektów przesłania nam bardzo wiele kluczowych informacji, które powinniśmy wziąć pod uwagę. Prawda jest zazwyczaj taka, że to nie dana metoda spowodowała sukces firmy, a np. jej połączenie z innym lub wieloma innymi czynnikami.
Prostym przykładem są bardzo liczne szkolenia dotyczące sprzedaży produktów online, na których podane są niesamowite techniki podparte twardymi faktami takimi jak historia zamówień, wyciągi z kont bankowych itp. Muszą więc działać! I działają doskonale, ale zazwyczaj tylko i wyłącznie w tym jednym jedynym przypadku. Wiedza ta nie ma żadnego praktycznego zastosowania w przypadku innych firm.
Ignoruję się fakt, że osoba, która zachwala dane metody np. przez lata budowała swój wizerunek osobisty i w chwili stosowania tych technik, posiadała już bardzo dużą, zaangażowaną społeczność, gdzie sprzedaż w takim przypadku jest już w dużej mierze formalnością. Dla firmy, która nie ma takiej społeczności dana technika może być nie tylko bezużyteczna, ale wręcz stać się działaniem na szkodę firmy. Nie można więc zachwycać się daną metodą, nawet jeśli jest poparta twardym faktami, bez brania pod uwagę wszystkich czynników, nawet tych na pierwszy rzut oka nie powiązanych.
Po drugie to co działa w jednej firmie, nawet o identycznym profilu działalności co Twoja, może zupełnie nie sprawdzić się u Ciebie.
Podobnie jak w pierwszym przypadku, tutaj również wpływ na to ma wiele na pozór niepowiązanych ze sobą czynników. Decydując się na ogólne szkolenie otrzymujesz fantastyczne metody promocji, podparte twardymi faktami, które zupełnie mogą nie sprawdzić się w przypadku Twojej firmy i nie będziesz wiedział nawet dlaczego. Każde takie działanie kosztuję Twoją firmę konkretną ilość pieniędzy, największym problem nie jest jednak to, że dana metoda nie zadziała, ale to, że stracisz możliwość, aby zadziałała.
Jeżeli raz uznasz, że to u Ciebie nie działa, bo robiłeś to i się nie sprawdziło, bardzo trudno będzie Ci na nowo przekonać się do tej konkretnej metody prowadzenia marketingu Twojej firmy, przez co tracisz potencjał który tkwi w tej metodzie i tym samym odcinasz się od określonej grupy ludzi, którzy mogliby do Ciebie dotrzeć tylko i wyłącznie dzięki temu rozwiązaniu.
Jak widzisz tracisz coś więcej niż przyznanie „to nie działa”. Tracisz całą masę korzyści, które mogłyby do Ciebie przyjść, gdyby dana metoda zadziała tak jak powinna.
Zazwyczaj metoda sama w sobie nie jest zła czy dobra. Może być tylko dobrze albo źle dobrana do konkretnej firmy, a następnie dobrze albo źle wdrożona. Dlatego tak istotne jest patrzenie na daną metodę w kontekście przeszłości, teraźniejszości i przyszłości konkretnej firmy.
Nowa wiedza, którą zdobędziesz na ogólnym szkoleniu lub poprzez różnego rodzaju materiały edukacyjne wydaję się być cenna i rozwijająca, w rzeczywistości, jeżeli nie jest przyjmowana w chłodny, logiczny sposób, może przyczynić się do porażki Twojej firmy – co niestety zdarza się często.
Firma, którą zachłyśnie się nowymi możliwościami marketingu, jakie właśnie się przed nią pojawiły, inwestuje w te działania wszystkie zasoby firmy, wierząc, że znalazła „złotego Grala”. W części przypadków to się udaję, w części nie. Chodzi o to, że działając w ten sposób nigdy nie wiesz w której części znajdziesz się Ty. Należy również pamiętać, że inwestując zasoby firmy w dane rozwiązania tym samym podejmuje się decyzję, aby nie angażować tych zasobów w inne działania.
Decydując się na szkolenie dopasowane do Twojej firmy masz pewność, że metody, które otrzymasz będą z dużym prawdopodobieństwem świetnie działać i stale rozwijać Twoją firmę.
Zdobądź przewagę i zaskocz konkurencje
Dlaczego to szkolenie może być dla Twojej firmy najważniejszą inwestycją w jej historii?
Przez lata, współpracując z wieloma firmami, od małych lokalnych, aż po duże i najbardziej rozpoznawalne marki zaczęliśmy zauważać pewne prawidłowości.
Firmy, które skupiają się wyłącznie na tym, aby utrzymać się na rynku, są jak piłkarze, którzy grają cały czas w defensywie. Nie mogą wygrać z innymi drużynami, a prawdopodobieństwo, że w końcu stracą bramkę jest bardzo duże.
Wygrywają te firmy, które skupiają się na ciągłej ekspansji, rozwoju. Na ciągłej! Firmy, które wierzą, że wystarczy raz wykonać pewne działania marketingowe i do końca życia będą odcinać kupony, nigdy nie osiągną poziomu jak te firmy, które wiedzą, że rozwój firmy jest procesem, który nigdy nie ma końca.
Za ten rozwój odpowiadają właśnie działania marketingowe mające na celu docieranie do coraz to nowych odbiorców produktów firmy. Zauważyliśmy, że większość firm nie realizuje żadnych działań związanych z marketingiem swojej działalności lub realizuje je w bardzo powierzchowny sposób, raczej dla „świętego spokoju” niż z wiary w sukces tych działań. W 99% przypadków są to firmy bardzo niestabilne, które walczą o przeżycie z miesiąca na miesiąc. W dłuższej perspektywie to po prostu nie może się udać. Pojawienie się poważnych problemów w takiej firmy jest zazwyczaj kwestią czasu.
Jest to jedna z najważniejszych rzeczy jakiej Cię nauczymy – jak grać ofensywnie i umiejętnie rozwijać firmę dzięki możliwością internetu.
Firmy z czasem same zaczynają zauważać palącą potrzebę takich działań, ale często, niestety, jest już na to za późno. Działania marketingowe są działaniami strategicznymi. Nie przynoszą efektów od razu, budują stabilną przyszłość firmy i siłą rzeczy nie mogą służyć gaszeniu pożarów, które są tu i teraz.
Firmy, które natomiast w odpowiednim czasie decydują się na podjęcie działań związanych z marketingiem zaczynają odczuwać jego pozytywne skutki, a widząc je, decydują się na większe inwestycje. Tym sposobem, efektem kuli śnieżnej, firma dociera do poziomu, który jeszcze jakiś czas temu był dla niej zupełnie nieosiągalny. Nawet jednak tutaj trzeba zwrócić uwagę na wiele ważnych aspektów, o których mówimy podczas naszego szkolenia. Podstawową kwestią jest to, że działania marketingowe działają jedynie jako połączenie wielu czynników i zmiennych, które trzeba wziąć pod uwagę, a nie jako pojedyncze „akcje”.
Decydując się na to szkolenie poznasz wszystkie elementy, które będą miały wpływ na rozwój Twojej firmy.
Podczas szkolenia otrzymasz praktycznie gotowy instruktaż w jaki sposób powinieneś działać, biorąc pod uwagę całą specyfikę i zmienność Twojej firmy oraz rynku, tak aby odnieść zakładane cele.
Cena pakietu:
1600 zł – 3000 zł
Wybierz najlepszą formę dla siebie!
1600 zł
Szkolenie w formie nagrania on-line
3000 zł
Szkolenie stacjonarne
Uwaga! Przed zamówieniem szkolenia skontaktuj się z nami w celu ustalenia wolnego terminu oraz przejścia przez proces analityczno-badawczy Twojej firmy, który umożliwi jak najlepsze dopasowanie tego szkolenia do potrzeb Twojej firmy.
Online czy stacjonarne?
Która forma szkolenia będzie najlepsza dla Ciebie?
Szkolenie w formie nagrania on-line
Szkolenie w formie stacjonarnej
Ucz się od najlepszych!
Zaangażowanie i pasja, które nas napędza tworzy sukces naszych klientów
Chciałbyś żebyśmy skontaktowali się z Tobą w sprawie tej oferty?
O co najczęściej pytają nas klienci