Trwa rekrutacja: Specjalista ds. e-marketingu. Dołącz do jednej z najlepiej ocenianych firm informatycznych w Polsce.

Support

Awarie

Prace nad wszelkimi awariami są rozpoczynane zawsze w trybie natychmiastowym.

Modyfikacje

Drobne modyfikacje oraz zmiany w treści są dokonywane najpóźniej w ciągu 24h.

Nowe wdrożenia

W przypadku indywidualnych wdrożeń lub bardziej wymagających prac poinformujemy Cię o dokładnym czasie realizacji.

Zgłoszenia przyjmowane są poprzez email lub formularz:

W treści emaila opisz rodzaj usterki, chęć wdrożenia nowego rozwiązania czy rodzaj zmian, które chciałbyś dokonać na stronie. Nasz support zajmie się wszystkim za Ciebie!

Sprawdź, czy posiadasz aktywny pakiet
wsparcia technicznego lub abonament opieki technicznej.

Pamiętaj, że jeżeli jesteś naszym klientem to przysługuję Ci bezpłatny miesiąc opieki technicznej!
Jeśli chciałbyś mieć stały dostęp do opieki technicznej, kliknij tutaj i sprawdź, dlaczego warto oraz jak aktywować Twój pakiet. Możesz również skontaktować się z naszą infolinią bądź bezpośrednio ze swoim opiekunem biznesowym, który zaproponuję Ci rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.
strona-internetowa-tania

Formularz zgłoszeń technicznych
Wybierz temat i opisz rodzaj zmian

Pragniemy poinformować Cię, że Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 (tzw. RODO), zapewniamy bezpieczeństwo danym, które są przetwarzane w ramach działania naszej strony. Klikając „Akceptuję” lub zamykając okno, zgadzasz się na warunki przetwarzania swoich danych osobowych wyrażone w Polityce prywatności